اخبار المرأة

هيفاء وهبي تدعم شيرين عبد الوهاب.. والأخيرة: “هيفاء أجدع وأنظف وأكرم الناس اللي شفتها فى الوسط الفني”

كتب- ندى أشرف 

حالة من الود والإحترام تجمع بين الفنانة شيرين عبد الوهاب والفنانة اللبنانية هيفاء وهبي، فهما دائما يتحدثان بشكل لائق ومحترم عن بعضهن وعن اعمالهم الفنية أيضا، خاصة الفنانة هيفاء وهبي والتي تكن كل الود والحب للفنانة شيرين ودائما تنشر على صفحاتها التهنئة والتعليقات الإيجابية للفنانة شيرين.

اخر تلك المواقف ما نشرته الفنانة هيفاء وهبي على حسابها الانستجرام، حيث وجهت رسالة للفنانة شيرين تهنئها بالعودة الى الغناء مرة أخرى بعد فترة غياب.

وقالت هيفاء وهبي خلال منشورها: “هنحتفل”، “اللي يقابل حبيبي”، و”بتمنى أنساك”، أما عن رسالتها فقالت: “ألف مبروك حبيبي اللي نور مكانه الصح والفراغ اللي محدّش يعرف يملاه”.

وعلى الفور ردت عليها الفنانة شيرين عبد الوهاب، معبرة عن امتنانها لدعمها لها في أزمتها الأخيرة، هذا بالاضافة الى الوقوف بجانبها ومساندتها في مواقف عديدة لم يفعلها لها الاقربون منها.

كيف ساعدت هيفاء وهبي شيرين عبد الوهاب في أزمتها الأخيرة؟

 

قالت شيرين لهيفاء: “هيفاء وهبي أكتر واحدة كانت بتكلّمني في أزمتي الأخيرة، وكانت بتقولي تعالي اقعدي معايا، أنا رديت على النجمة هيفاء وهبي مش عشان باركتلي على الأغاني، النجمة هيفاء وهبي عملت معايا مواقف جدعة أقرب الناس ليا ماعملتهاش علشان نفسيتي تبقى أحسن، كانت بتكلّمني يومياً عند الدكتور وكانت عاوزة تاخدني أقعد عندها وتخرجني ومودي يبقى حلو وتدخلني مكان يظبطولي الفيتامينات اللي في جسمي ويخسسوني”.

وتابعت شيرين: “هيفاء أثبتت أن الصديق الوفي مش لازم هو اللي جنبك ممكن يكون بعيد عنك، من أجدع وأنظف وأكرم الناس اللي شفتها فى الوسط الفني هيفاء بموقفها ده اشترتني طول عمري، وهفضل لحد ما أموت ممتنة ليها ولوقفتها معايا في الوقت ده”.

واختتمت شيرين: ” الوقت اللي كنت فيه وحيدة وتعبانة ومكتئبة وبعيط جت اطمنت عليا وحسستنى إني ليا أخت فعلا، شكراً يا هيفاء يا حبيبتي، ويا ريت يا ريت في مصر لو في مشاكل أنا بناشد أي حد إن الست دي طيبة جداً جداً، ومتستاهلش إلا كل خير”.

 

مقالات ذات صلة

زر الذهاب إلى الأعلى