ترند

انفصال نهائي بلا عودة.. المطرب الشعبي مسلم ويارا ينفصلان للمرة الثانية..اعرف السبب

كتب-ندى أشرف

للمرة الثانية أعلن مطرب المهرجانات مسلم ويارا تامر عن فسخ خطوبتهم، بعد عودتهم بأسابيع قليلة، وتصدر الثنائي ترند جوجل وحديث الجمهور الساعات الماضية.

فسخ خطوبة يارا ومسلم

فهى ليست المرة الأولى التي يعلن فيها الثنائي الانفصال، حيث سبق وأن حدث ذلك في مايو الماضي، في نفس شهر الخطبة فسخ خطوبتهم وبعد ضجة فستان يارا وقتها.

سبب فسخ خطبة يارا ومسلم

وكشفت يارا تامر عن سبب فسخ خطوبتها من مطرب المهرجانات مسلم، قائلة: “مشاكلنا صعبة حاولنا كتير بس احنا بعاد عن بعض اوي”.

وكتبت “يارا” في “ستوري”، عبر حسابها الشخصي بموقع “انستجرام”: “عايزة أقول حاجة صغيرة ممكن تكون مش مهمة لبعض الناس لكن لازم أعلن دا حاولنا كتير أنا ومسلم لكن مفيش نصيب ولا تفاهم بينا”.

وتابعت يارا: ” هو شخص كويس ومحترم وكل حاجة وربنا يكرمه في حياته، لكن مشاكلنا صعبة وتفكيرنا بعيد عن بعض مهما حاولنا”.

مسلم يثير الجدل بعد فسخ خطبته

وأثار المطرب الشعبي مسلم الجدل فور إعلانه فسخ خطوبته للمرة الثانية ، وذلك عبر خاصية الأستوري بحسابه على الانستجرام على جعلتها حديث الجمهور، قائلا: “محتاج أقول حاجة يمكن مش حتكون مهمة قوي للناس دلوقتي لأني حاسس أن الناس زهقت من الموضوع ده بس حبيت أوضح علشان رضيت ضميري قدام ربنا”.

” تم فسخ خطوبتي من يارا تامر وأتمنى لى حياة جميلة ونجاح واستمرار لأن حاولنا كتير وأنا خسرت كتير قوي من حياتي ووقتي قصاد التجربة دي وفشلت.

انفصال نهائي لمسلم ويارا

وتابع مسلم : والحمد لله بحمد ربنا انه بين لي كل حاجة تخليني أبقى في حالي وبعد وأسف لنفسي مرة ثانية والمرة دي بجد تعلمت الدرس شكرا المرادي اتقفل الموضوع نهائي”.

 

مقالات ذات صلة

زر الذهاب إلى الأعلى